Enviando...

FP a Catalunya, Comunitat valenciana, Balears i Aragó - FP a distància - CICLES FORMATIUS presencials - PROVES LLIURES FP


Gestió de Xarxes Socials i Community Management: et recomanem 3 cursos excel·lents

Pedir más Información
X

¡Te informamos sin compromiso!

Datos personales
Nombre*
Apellidos*
Nacionalidad*
DNI/NIE*
Fecha de Nacimiento*
Sexo*
Hombre   Mujer
Datos de contacto
Dirección*
Número*
Código Postal*
Población*
Provincia*
País de Residencia*
Teléfono *
E-mail *
Comentarios
*datos obligatorios
 
Avui dia el bon maneig de les xarxes socials tant per a una marca personal com per a una empresa és de summa importància, ja que vivim en una era tecnològica i és per aquests mitjans on s'aconsegueix arribar a més usuaris i possibles clients.

És allí on es requereix un Community Manager, aquest professional és l'encarregat i responsable d'administrar i dirigir les xarxes socials d'una marca o producte, buscant mantenir bones relacions entre el client o usuari i la marca que representa.

T'agradaria formar-te com Community Manager?, Estàs buscant els millors cursos?

Si és així, et convido a continuar llegint aquest article on et portem informació recopilada pel nostre equip de treball després d'una recerca per la web en diferents centres de formació que ofereixen aquest curs.

Actualment, són molts els centres de formació que han decidit adaptar-se a les noves tecnologies i incorporar el Curs de Gestió de Xarxes Socials i Community Manager al seu catàleg de formacions.

Molts d'ells oferint les modalitats a Distància o Presencial, perquè l'alumne pugui decidir la que més s'adapti a les seves necessitats sense afectar la metodologia d'avaluació, ja que en tots els casos analitzats pel nostre equip de treball segueixen pràcticament els mateixos Temaris i Assignatures, encara que pot haver-hi petites diferències segons la comunitat autònoma en la qual s'imparteixin.
Demanar més Informació

Temari del Curs de Gestió de Xarxes Socials i Community Management

Les assignatures que estudiessis en aquest pla de formació són:
  • Funcions i perfil del Community Manager.
  • Màrqueting en línia i les seves eines.
  • Comunicació digital, objectius i eines.
  • Posicionament natural.
  • Mitjà social: Tools, Landscape,
  • Web 2.0.
  • Xarxes socials: Twitter, Facebook, Google Plus, Instagram.
  • Estratègia de xarxa.
  • Estratègica en xarxes socials i comunitats.
  • Rendibilitat de les xarxes socials.
  • Màrqueting digital en mitjans socials.
  • Sistema de pagaments.
  • La venda a distància.
  • ORM: amenaces.
  • Experiència d'usuari.
  • Eines.
  • Engagement definició, tècniques i funció en les xarxes socials i el Màrqueting.
  • Lleis en el Màrqueting digital i el comerç electrònic.
  • Contracte electrònic.
  • Comunicació comercial a través de correu electrònic.
  • Protecció i Privacitat de dades.
  • Domini de la marca.

Sortides Professionals del Curs de Gestió de Xarxes Socials i Community Management

En haver acabat i aprovat cada assignatura de la formació, obtindràs la titulació que et permetrà exercir en alguna de les següents sortides laborals:
  • Community Manager.
  • Mitjà social Manager o Analista.
  • Account Manager.
  • En línia Màrqueting Manager.

On Estudiar Gestió de Xarxes Socials i Community Management?

Demanar més Informació